سهم اقلیم کردستان از بودجه عمومی عراق هنوز نهایی نشده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق اعلام کرد: سهم اقلیم کردستان از بودجه عراق هنوز نهایی نشده است و کمیته هفت نفره تشکیل شده توسط کمیسیون اقتصاد مجلس عراق همچنان به نشست هایش با کردها با هدف دستیابی به توافق ادامه می دهد.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، "عالیه نصیف" در این باره گفت: کمیسیون اقتصادی و دارایی مجلس عراق، گام بزرگی را در زمینه تصویب قانون بودجه برداشته و بسیاری از پیشنهادهای دولت درباره تصویب بودجه را رد کرده است.

عالیه نصیف افزود: کمیسیون اقتصادی و دارایی عراق هنوز سهم اقلیم کردستان را نهایی نکرده است و این موضوع، مانع اصلی در مقابل تصویب بودجه به شمار می آید.

عضو فراکسیون دولت قانون خاطرنشان کرد: هیأت مذاکره کننده اقلیم کردستان تلاش کرد به روش های پیچیده ای از طریق تخصیص بندهای ویژه ای در زمینه پرداخت مطالبات شرکت های نفتی، حقوق نیروهای پیشمرگ، کارمندان و غیره، به سهمی بیش از استحقاقش یعنی 12 درصد دست یابد.

عالیه نصیف خاطرنشان کرد: کمیسیون هفت نفره تعیین شده از سوی کمیسیون مالی و اقتصادی مجلس عراق همچنان به نشست هایش با مذاکره کنندگان کرد با هدف دستیابی به توافق نهایی ادامه می دهد.

کد خبر 3997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha