وحدت و همدلی  علمای شیعه و سنی در کرمانشاه بی نظیر است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه امروز علما و روحانیون و ائمه شیعه و سنی با یک اتحاد، همدلی و صمیمت مثال زدنی از نظام اسلامی و دولت مردمی حمایت می کنند و دشمن از این موضوع بسیار خشمگین است

به گزارش کردپرس؛ بهمن امیری مقدم در نشست هم اندیشی علما و ائمه جمعه شیعه و سنی سراسر استان برگزار شد، فضای وحدت، همدلی در استان کرمانشاه را در کشور مناسب توصیف کرد و گفت: این عزیزان در طول اغتشاشات اخیر از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت مردمی به خوبی دفاع کردند که جای تقدیر بسیار دارد.

وی در ادامه جهاد تبیین را یک واجب عینی در فضای امروز دانست و گفت: بر همه علما، روحانیون، ائمه جمعه، دانشجویان و معلمان واجب است که از شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی در برابر هجمه‌ها و سیاه‌نمایی های دشمنان، با تمام توان دفاع کنند.

وی ادامه داد: همانطور که امروز در این نشست مطرح شد همه باید همدل شویم تا این نظام مقدس جمهوری اسلامی به حرکت مقتدرانه خود در مسیر توسعه و پیشرفت ادامه دهد.

امیری مقدم بر نقش کلیدی روحانیون در بیان حقایق و شبهه زدایی از اذهان تاکید کرد و گفت: دشمن به نقش محوری روحانیون در روشنگری و بی اثر کردن نقشه‌های آن‌ها کاملا آگاه است و به دنبال آسیب زدن به جایگاه این عزیزان است.

وی رابطه مردم و روحانیت را یک رابطه تاریخی و بسیار محکم توصیف کرد و گفت: روحانیون عزیز ما از دل همین مردم برآمده‌اند و همیشه با دلسوزی تمام پیگیر مشکلات مردم بوده اند.

استاندار کرمانشاه همچنین تاکید کرد: امروز چپ و راست، دغدغه مردم نیستند بلکه دغدغه آن‌ها تداوم انقلاب اسلامی و اقتدار نظام و عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از کسانی که مدام موضوع به انتصابات دولت مردمی در استان ایراد می گیرند در واقع به دنبال منافع شخصی و انتصاب افراد نزدیک به خود هستند و این رویه ظلم به مردم است.

امیری مقدم، گستردگی طیف‌های دوستدار نظام اسلامی در جامعه را فراتر از جناح ها و گروه های موجود برشمرد و عنوان کرد: باید به دنبال جذب حداکثری و دفع حداقلی باشیم و بستری فراهم کنیم تا همه دوستداران و وفاداران به انقلاب اسلامی امکان نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر گستردگی خدمات صورت گرفته توسط نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: بسیاری از مناطق تا پیش از انقلاب از حداقل امکانات بی بهره بودند ولی امروز به برکت خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل به شهرستان‌ها و بخش‌هایی آباد و توسعه یافته شده‌اند.

استاندار کرمانشاه به هجمه تبلیغی بسیار سنگین دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن با نادیده گرفتن این خدمات گسترده و پیشرفت‌های وسیع، به دنبال برجسته کردن مشکلات، سیاه نمایی و نامیدکردن مردم است.

وی افزود: دولت مردمی با وجود تحریم های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی فراوان، با تمام توان به دنبال تلاش برای برداشتن موانع، اصلاح رویه های غلط و بهبود وضعیت معیشتی مردم است.

امیری مقدم تاکید کرد: مشکلات اقتصادی این مقطع از تاریخ حیات پر برکت نظام مقدس جمهوری نباید ما را از یک آینده درخشان ناامید و مایوس کند و به فضل الهی این مشکلات به زودی حل خواهد شد.

در ادامه این نشست حضرت آیت الله علما عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار و قدرت است و توانایی جمع کردن این اغتشاشات محدود را دارد.

وی همچنین دولت سیزدهم را یک دولت پاکدست و تلاشگر توصیف کرد و گفت: دولت با همه مشکلات و تحریم ها در حال تلاش برای حل مشکلات است و همه باید در این مسیر به دولت کمک کنیم.

کد خبر 40332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha