750 دانش آموز مددجوی ایلامی تبلت دار شدند

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام در آیین اهدای 116 دستگاه تبلت به دانش آموزان مددجوی ایلامی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 750 دستگاه تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، قنبر موسی نژاد در این آیین گفت: این تعداد تبلت با همکاری موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه شده و برای خرید هر دستگاه 3 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 750 دستگاه تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و دانشجویان ایلامی توزیع شده و در تلاش هستیم در صورت همراهی و مشارکت افراد و موسسات خیریه مددجویان بیشتری را صاحب تبلت و وسایل کمک آموزشی مجازی کنیم.

وی با عنوان اینکه هم اکنون حدود 3 هزار دانش آموز نیازمند در این استان فاقد وسایل کمک آموزشی غیرحضوری هستند گفت: به همین خاطر از افراد نیکوکار و موسسات خیریه برای مشارکت در تأمین این وسایل برای دانش آموزان نیازمند استان دعوت می کنیم.

موسی نژاد با عنوان اینکه هم اکنون 600 خانواده مددجو در استان ایلام و یک هزار دانش آموز فرزندان این خانواده ها مورد حمایت موسسه عترت بوتراب هستند تصریح کرد: این خانواده ها خوشبختانه خدمات متنوعی از این موسسه دریافت می کنند.

به گزارش کردپرس، در پایان این مراسم به صورت نمادین به تعدادی از دانش آموزان حاضر دستگاههای تبلت خریداری شده اهداء و کار توزیع این 116 دستگاه در سطح استان آغاز شد.

کد خبر 4110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha