باید حرف های کودکان شهر را بشنویم

سرویس کرمانشاه _ شهردار کرمانشاه گفت: بایستی حرف های کودکان شهر را بشنویم و با هم افزایی و تعامل تمامی دستگاه های دولتی و نهادهای مردمی و خیریه برای ساختن آینده ای متناسب با نیازهای این قشر گام بر داریم.

به گزارش کردپرس؛ نوروزی در جشن بزرگ نذر شادی که در تالار قصر هتل پارسیان به همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این برنامه، ایجاد فضایی مملو از شادی و نشاط در کنار دوستان کوچک همشهریمان است.

وی اظهار کرد: به کودکان کرمانشاهی اعلام می کنم در مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه در کنار دوستان کوچکمان هستیم و نیازهای این عزیزان برایمان در اولویت است.

وی ابراز کرد: آینده ی کرمانشاه را کودکان امروز می سازند و توجه به این عزیزان و هرگونه اقدام در این زمینه، در حقیقت سرمایه گذاری برای فردای شهر می باشد.

نوروزی در خاتمه از سوی مجموعه بزرگ شهرداری کرمانشاه گفت: نیازسنجی، هدف گذاری، برنامه ریزی و اجرای عملیاتی در حوزه دغدغه های کودکان شهر، اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه است.

این مراسم تحت عنوان "جشن بزرگ نذر شادی" و برای کودکان جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی و به همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و با شعار #یک_ شهر_در_کنار_توست انجام پذیرفت که این کودکان با حضور در جوار مزار شهید گمنام در محوطه شهرداری کرمانشاه با آرمان های انقلاب تجدید میثاق نمودند و سپس در تالار قصر هتل پارسیان در جشن شادی و هنرنمایی طنزپردازان حوزه کودک پذیرایی شدند و هدایایی دریافت کردند.

کد خبر 41234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha