حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان در مجلس فرصت مغتنمی است

سرویس ایلام - نماینده ایلام به کردپرس گفت: حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان در مجلس فرصت مغتنمی است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی اکبر بسطامی در حاشیه بازدید جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان ایلام از مجلس شورای اسلامی و جلسه با نایب رئیس مجلس، نایب رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی و معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد، اظهار داشت: قطعا حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان در مجلس فرصت مغتنمی است که از نزدیک در جریان فعالیت های مختلف نمایندگان قرار گیرند و عمق مشکلات و کمبودهای زیرساختی استان ایلام در حوزه فرهنگی و هنری را به سمع و نظر مسئولین در صحن علنی و کمیسیون تلفیق برسانند.

وی افزود: با توجه به اینکه استان ایلام پیشانی عتبات و عالیات و مرکز ثقل حضور محبین عصمت و طهارت می‌باشد، ضروری است که در این زمینه اقدامات فرهنگی بیشتری خصوصاً در حوزه تولید محتوا انجام شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به ضعیف دیده شدن ردیف فرهنگی در بودجه ۱۴۰۲ افزود: متأسفانه بودجه فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اما و اگرها گذاشته شده و منابعی که برای این حوزه دیده شده قابل اعتنا نیست.

بسطامی یادآور شد: ایلام همواره جزء اولین های ترویج کارهای خیر است و امیدواریم که بتوانیم پیام نشست اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه ایلام در مجلس شورای اسلامی را در بست و نشر و رفع مشکلات فرهنگی کل کشور تعمیم بدهیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس بیان داشت: ما در حوزه فرهنگ، هنر، رسانه، عترت و قرآن رایزنی ها و جلسات مکرری چ با وزیر فرهنگ و ارشاد، وزیر آموزش و پرورش، صدا و سیما و کمیسیون مرتبط مجلس در راستای دغدغه آنها انجام شده و مواردی نیز ماخوذ شده و باز هم پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مسئولین در این نشست قول های مساعدی در خصوص افزایش بودجه فرهنگی ۱۴۰۲ استان ایلام دادند که ان‌شاءلله بتوانیم برآیند این دیدار و گوشه ای از زحمات اهالی فرهنگی، هنری و قرآنی در ایلام را با تدبیر مسئولین کشوری و استان به سرانجام برسانیم.

کد خبر 41866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha