بازدید معاون وزیر بهداشت از نقاهتگاه و بیمارستان کرونای ایلام

سرویس ایلام - معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بامداد دوشنبه از نقاهتگاه شهدای قلاویزان، بیمارستان کرونا و چند مرکز درمانی این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر قاسم جان بابایی در جریان این بازدید مراکز نقاهتگاهی ایلام را بهترین و استانداردترین مراکز در کشور عنوان کرد و گفت که این مراکز می‌تواند برای سایر استان های کشور به عنوان الگو و نمونه باشد.

وی افزود: این مراکز نقاهتگاهی در سطحی مناسب و با کیفیت برای خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا قرار دارند و از آنان برای بستری و خدمات دهی به بیمارانی که شدت بیماری در آنان کمتر است، می‌توان به عنوان یک محیط مناسب استفاده کرد.

دکتر جان بابایی یادآور شد: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در عرصه راه اندازی مراکز نقاهتگاهی به بهترین وجه ممکن اقدام کرده‌اند و با خلاقیت و پشتکار توانسته‌اند محیطی مناسب و درخور شان و منزلت بیماران فراهم کنند.

معاون درمان وزیر بهداشت تاکید کرد: خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در این مراکز نقاهتگاهی موجبات رضایتمندی آنان را فراهم خواهد ساخت و این مراکز می‌توانند در سطح کشور به عنوان الگو در نظر گرفته شوند.

دکتر جان بابایی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) ایلام بازدید کرد و در جریان خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در این بخش ها قرار گرفت.

وی همچنین با پزشکان و پرسنل بخش های مختلف بیمارستان دیدار و گفت و گو کرد و از خدمات ایثارگرانه و تلاش های شبانه روزی آنان در راستای سلامت بیماران قدردانی کرد.

دکتر جان بابایی همچنین از بیماران بستری در بخشهای مختلف بیمارستان عیادت و دلجویی و شفای عاجل آنان را از درگاه خداوند مسئلت کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت همچنین از بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام بیمارستان امام علی (ع) سرابله بازدید کرد و در جریان نحوه خدمات دهی به بیماران قرار گرفت.

دکتر جان بابایی همچنین ضمن دیدار با پزشکان و پرسنل این ۲ بیمارستان به بررسی و ارزیابی وضعیت بیماران و پرونده‌های پزشکی و درمانی آنان پرداخت.

کد خبر 420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha