سرمایه گذاری بیش از ۳۲ میلیارد ریالی مخابرات در شهرستان قروه

مدیر مخابرات منطقه کرستان گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۳۲ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال پروژه مخابراتی در شهرستان قروه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت گفت: این پروژه ها در سه بخش توسعه سوئیچ تلفن ثابت، حذف کابل اقماری، تعویض سوئیچ های قدیمی، ایجاد مرکز جدید و کابل کشی فیبر دسترسی و توسعه شبکه FTTH با سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال اجرا شده اند.

وی با بیان اینکه تلاش بی دریغ همکاران موجب شد این پروژه ها در مدت زمان کمتر از پنج ماه اخیر اجرا و به مناسبت ایام الله ۲۲ بهمن به مرحله بهره برداری برسد، افزود: برای توسعه سوئیچ تلفن ثابت در روستای بالوانه معتمدی شهرستان قروه مبلغ ۷۲ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: در روستاهای باغلوچه، بالوانه معتمدی، قرمه دره، گیلک لو و حسن خان این شهرستان با سرمایه گذاری چهار میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال پروژه های حذف کابل اقماری، تعویض سوئیچ های قدیمی و ایجاد مرکز جدید صورت گرفته است.

حکمت یادآور شد: از آنجاییکه توسعه و ایجاد زیرساخت های مخابراتی در راستای ارائه خدمات و سرویس های نوین مخابراتی در سطح استان از استراتژی های مخابراتی محسوب می شود، ادامه داد: بر همین اساس پروژه کابل کشی فیبر دسترسی و توسعه شبکه FTTH در نقاط شهری قروه به مقدار ۱۵ هزار و۶۲۰ کیلومتر با سرمایه گذاری ۲۸ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال اجرا شده است.

وی بیان کرد: پروژه های دیگری برای توسعه و ارتقا خدمات و سرویس های مخابراتی در حال اجرا هستند که به محض اتمام شرایط بهره مندی از بسترها و سرویس های آن برای مشتریان فراهم می شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تحقق پروژه های مخابراتی عاملی مهم برای تکریم مخاطبین و رعایت اصل مشتری مداری است که برای رسیدن به آنها ، همواره گام های استواری برخواهیم داشت.

کد خبر 42382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha