پایان اعتصاب پرسنل شهرداری سریش آباد/پرداخت های قطره چکانی

سرویس کردستان- اعتصاب پرسنل شهرداری سریش آباد قروه در حالی پس از هفت روز پایان یافت که با پرداخت دو میلیون تومان مساعده وعده تسویه بخشی دیگر از حقوق جامانده در روزهای آینده داده شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، روز دوشنبه 21 مهرماه بود که پرسنل شهرداری سریش آباد برای ششمین بار متوالی به دلیل پرداخت نشدن حقوق و مزایا دست به اعتصاب زدند و در واقع این اعتصاب که به مدت 7 روز ادامه داشت در حالی پایان یافت که تنها دو میلیون تومان به عنوان مساعده پرداخت شد.

پرداخت این میزان مبلغ هرچند رضایت موقتی پرسنل معترض را جلب کرد اما همان طور که در سفر مدیرکل امور شهری استانداری کردستان به قروه از وعده پرداخت بخشی دیگر از حقوق جامانده در کمترین زمان ممکن تا روزهای آینده خبر داده شد، پرسنل منتظر رسیدن این وعده ها هستند و تنها با عملی کردن این وعده ها تا حدودید آسوده خاطر می شوند.

به نظر می رسد برای پایان این اعتراض متولیان امر برنامه ای ندارند چرا که هر بار با یک اعتصاب چند روزه مبلغی آن هم به صورت قطره چکانی واریز می شود و مدتی بعد دوباره این وضعیت ادامه می یابد.

اعتصاب در این شهرداری که ریشه در اتفاقات گذشته دارد به جریانی تبدیل گشته که به نظر می رسد باید تمامی عوامل دخیل در این پروسه پاسخ گو باشند و علت به وجود آمدن چنین شرایطی را به صورت شفاف بیان کنند.

شورای شهر سریش آباد که مدام شهرداران سابق را مقصر می داند باید ابتدا خود پاسخ دهد که چرا وظیفه نظارتی اش را درست و به موقع انجام نداده است که حالا وسط بحران انگشت اتهام به مشکلات گذشته بگیرد؟! چرا آن زمانی که مطلع شدند در شهرداری یکسری تخلفات در حال شکل گیری است و همان سال 96 پرونده که به جریان افتاد شفاف سازی نکردند؟! چرا شهردار را استیضاح نکرده و از او توضیح نخواستند؟!

همچنین دستگاه های نظارتی لازم است پاسخ دهند پرونده تخلفات شهرداری سریش آباد از سال 96 تا به حال چرا بدون نتیجه مانده است؟! آیا اقدامی شده برای پاسخ گویی از خاطیان؟! چرا موارد مرتبط به اطلاع افکار عمومی رسانده نمی شود؟!

از یک طرف شورا گذشته را نشانه گرفته و از طرفی دیگر شهرداران سابق شورای شهر را مقصر می دانند و در این میان چوب این اره بده تیشه بگیر شورا و شهرداری را پرسنلی می خورند که در این وضعیت بد اقتصادی با هیچ می سوزند و می سازند؟!

در همین راستا خبرگزاری کردپرس پیگیر این پرونده بوده و به زودی با طلاعات دقیق گزارشات مفصلی را جهت شفاف سازی افکار عمومی کار خواهد کرد...

کد خبر 43

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha