افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور کردستان در جشنواره های ملی

سرویس کردستان- رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان از افتخارآفرینی و کسب 3 مقام برتر کشوری توسط دانشجویان این دانشگاه در جشنواره فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ دکتر یعقوب احمدی در تشریح این خبر گفت: محمد فتحی از دانشجویان خلاق و تلاشگر مرکز سنندج در استان کردستان در حوزه فعالیت های اجتماعی و آموزشی (قرآنی) در آئین تجلیل از جوانان و سمن های برتر حوزه روستایی و عشایری کشور در یاسوج بعنوان جوان برتر کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در اختتامیه جشنواره ملی "خاطره با طعم کرونا" در قزوین بصورت ویدئوکنفرانس از ۳ رتبه برتر در بخش خاطره گویی "پادکست" و ۵ برگزیده بخش خاطره نویسی "متن ادبی" تجلیل شد، لذا براساس آرای هیات داوران، طاهره اصفهانی از دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز سنندج در بخش خاطره نویسی متن ادبی موفق به کسب مقام سوم شد و مهری اسدی دانشجوی واحد کامیاران در همین بخش شایسته تقدیر شناخته شد و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گفته این استاد دانشگاه، نقش افرینی دانشجویان و دانشگاهیان در مسائل اجتماعی و قبول بخشی از مسئولیت های اجتماعی از مشخصه های دانشگاه های نسل چهارم است که برنامه ریزی های فرهنگی در دانشگاه پیام نور در این حوزه متمرکز شده است.

کد خبر 4337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha