انجمن باران قروه تأییدیه شفافیت مالی گرفت

سرویس کردستان- انجمن دفاع از حقوق معلولان باران قروه در راستای شفافیت در عملکرد مالی از طرف سازمان بازرسی و دیوان محاسبات کردستان تأییدیه گرفته و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، چندی پیش از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات کردستان برای نظارت بر عملکرد مالی به انجمن دفاع از حقوق معلولان باران شهرستان قروه آمدند. انجمنی که از سال 86 تأسیس و فعالیت خود را در حوزه های مختلف برای معلولان تحت نظارت بهزیستی آغاز کرده است.

به گفته مدیرعامل انجمن باران گزارش مالی انجمن به همراه فعالیت ها هر چند وقت یک بار به وزارت کشور و دیگر سازمان های مرتبط ارسال و اسناد مالی هم به طور منظم سال به سال بایگانی می شوند.

«صادق حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار کردپرس از رضایت کامل و تجلیل سازمان بازرسی و ذی حسابی دیوان محاسبات کردستان در راستای شفافیت عملکرد مالی انجمن خبر داد.

او با اشاره به هزینه کردهای انجمن گفت که چد نوع هزینه در انجمن داریم که شامل حقوق، بیمه، هزینه های جاری، کمک های موردی به مددجویان و ... که همه با اسناد لازم ثبت و بایگانی می شوند.

«حسین زاده» محل درآمدی انجمن را در 3 منبع دانست. «در انجمن سه نوع درآمد شامل کمک های مردمی، یارانه بهزیستی و فروش محصولات تولیدی مددجویان با برگزاری نمایشگاه و دایر کردن فروشگاه در شبکه های اجتماعی و داخل شهر داریم که البته بیشترین منبع درآمدی از کمک های مردمی و خیرین است».

مدیرعامل انجمن باران در ادامه از 4 رویکرد اصلی انجمن گفت. «انجمن دارای 4 رویکرد اصلی فرهنگی و هنری، اقتصادی، مشارکتی و توانبخشی در فعالیت خود است که همه برنامه های مدنظر در قالب این رویکردها بوده و همه ساله توسط هیئت مدیره مصوب و اجرا می شود».

کد خبر 43476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha