درگیری داخلی میان نیروهای پیشمرگ  اقلیم کردستان 1 کشته و 5 زخمی به دنبال داشت

سرویس عراق و اقلیم کردستان- طی درگیری داخلی میان چند تن از نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان در منطقه تاسلوجه دراطراف سلیمانیه، 5 تن از آنان مجروح شده و 1 تن نیز جان خود را از دست داد.

به گزارش کردپرس، شبکه تلویزیونی روداو امروز چهارشنبه 22 بهمن، 10 فوریه گزارش داد که درگیری داخلی میان نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان در منطقه تاسلوجه واقع در اطراف سلیمانیه روی داده است.

برهم احمد یکی از فرماندهان پیشمرگ در این مورد بە روداو گفت که این درگیری مربوط به 5 تن از نیروهای پیشمرگ وابسته به نیروهای کماندو که از ماموریت کاری در کرکوک بازگشته اند، روی داده است و به دلیل جدل لفظی بر سر آسیب به یک خودرو با مسئول اداره منطقه تکیه درگیر شده اند و این فرد نیز از آنان شکایت کرده است.

وی افزود که پس از شکایت و هنگام بازجویی از آنان، مشخص شده علیرغم پایان ساعت انجام وظیفه و بر تن نداشتن یونیفرم نظامی مسلح هستند و چنین چیزی نیز بر خلاف قوانین نیروهای مسلح در اقلیم است و از سوی دیگر عنوان کرده اند به دلیل اینکه جزو نیروهای نظامی هستند، حاضر به پذیرفتن بازجویی نیستند و به همین دلیل مشکل به وجود آمده و درگیری روی داده است.

مسئول مرکز امداد 122 سلیمانیه نیز در این مورد اعلام کرد این درگیری 1 کشته و 5 مجروح را به دنبال داشته است.

کد خبر 4530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha