سیاست های پارتی به منافع ترکیه خدمت می کند

سرویس ترکیه - عضو مجلس دموکراتیک سوریه در انتقاد از سیاست ها و عملکرد پارتی، این سیاست ها را در خدمت منافع ترکیه توصیف کرد.

به گزارش کردپرس، جواهر عثمان، عضو مجلس دموکراتیک سوریه در اظهاراتی با انتقاد از سیاست های پارتی در اقلیم کردستان عنوان کرد: «سیاست پارتی به منافع دولت ترکیه خدمت می کند. پارتی منافع اقتصادی خود را ارجح تر از منافع مردم کرد می داند. این درحالی است که این حزب باید منافع اقتصادی خود را کنار گذاشته و به منافع مردم کرد خدمت کند. در حالی که مردم کرد از دوران بسیار حساسی عبور می کنند، سیاست های پارتی در حال خدمت کردن به منافع دشمنان کرد است. مردم اقلیم کردستان در برابر سیاست های پارتی باید بسیار با دقت و هوشیارانه رفتار کنند».

به نوشته خبرگزاری هاوارنیوز، عثمان در ادامه اظهارات خود با انتقاد از اظهار نظرات پارتی در خصوص بسه هوزات، رئیس مشترک شورای رهبری PKK نیز تصریح کرد: «اقدامات پارتی به دور از ارزش های دموکراسی است. نقش زنان، مبارزه آنان و مبارزه مشروع مردم کرد و تاوان هایی که در این راه پرداخت کرده اند انکار می شود. ادبیاتی که مورد استفاده قرار گرفته است زبان دشمن است. این ادبیات بی احترامی به زنان آزاده ای مانند لیلا قاسم است».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha