مسابقات کاراته قهرمانی ناجا در سنندج برگزار شد

سرویس کردستان- فرمانده انتظامی استان از برگزاری مسابقات کاراته کارکنان پایور و وظیفه نیروی انتظامی کشور در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، سردارعلی آزادی در تشریح این خبر اظهارداشت: به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، بیست و نهمین دوره مسابقات کاراته کارکنان پایور و وظیفه نیروی انتظامی، با عنوان یادواره شهدای مدافع امنیت در شهرستان سنندج برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: مسابقات کاراته کارکنان نیروهای انتظامی، شامل 24 تیم و 64 نفر ورزشکار پلیس از سراسر کشور برگزار شد که در پایان این رقابت ها فرماندهی انتظامی استان "مازندران" در جایگاه اول ایستاد و فرماندهی یگان ویژه و مرزبانی ناجا نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی بر لزوم نهادينه شدن ورزش در کلیه يگان هاي انتظامی تاکید و خاطرنشان کرد: ورزش و پرورش قواي جسماني علاوه بر نشاط و تندرستي، سلامت فکري و رواني را نيز در پي دارد و امروز يكي از مهمترين و ضروري ترين مسائل در نيروي انتظامي توجه به امر ورزش و افزايش آمادگي جسماني است .

سردار علی آزادی تصریح کرد: این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و در پایان به تیم های منتخب لوح تقدیر و مدال اهدا شد.

کد خبر 4668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha