کاهش محسوس رعایت پروتکل ها در بین مردم و اصناف ایلام

سرویس ایلام - دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان در ستاد کرونای استان با اعلام این مطلب که رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم و اصناف در هفته اخیر کاهش محسوسی داشته، گفت: نباید اجازه بدهیم شهرستانهای با وضعیت زرد وارد منطقه نارنجی و یا قرمز شوند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، جمیل صادقی فر افزود: وضعیت آبی در سایر شهرستانهای استان باید کاملا حفظ شود و به هیچ وجه این وضعیت به معنای پایان مبارزه با کرونا نیست و هیچ یک از شهروندان نباید این شرایط را مجوزی برای رها کردن پروتکل های بهداشتی قلمداد کنند.

وی خواستار محدودیت ترددهای غیرضروری به استانهای مجاور بخصوص خوزستان شد.

صادقی فر گفت: مردم در صورت دارا بودن کوچک ترین علائم از قبیل سرفه خشک، بدن درد، تب، اختلال در حس بویایی و چشایی و... مراقب باشند و به مراکز منتخب کرونا مراجعه کنند و یا از طریق سامانه salamat.gov.ir همکاران بهداشتی را در جریان بگذارند.

به گزارش کردپرس، در این جلسه استاندار ایلام در خصوص وضعیت فعالیت کارکنان ادارات در شهرستان های زرد استان هم گفت: از امروز فعالیت ادارات در چهار شهرستان زرد استان به صورت دو سوم اعلام می شود.

وی اظهار داشت :علاوه بر حضور دو سوم کارکنان در ادارات، مدیران باید به افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و همچنین افراد دارای علائم، دورکاری بدهند.

شهرستانهای ایلام، دهلران، آبدانان و دره شهر از وضعیت آبی به وضعیت زرد تغییر کرده اند و این زنگ خطری برای شیوع موج چهارم کرونا در استان است.

کد خبر 4693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha