رتبه اول المپیاد استعدادهای کشور به هیئت بوکس کردستان رسید

سرویس کردستان- رئیس هیئت بوکس استان کردستان گفت: با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و یک برنز رتبه اول مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور را کسب کردیم.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، سیدمهدی ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر در رده نونهالان که هر ساله با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، استان کردستان در رشته بوکس مقام اول کشور را با کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرد.

وی افزود: آریا یاراحمدی، میلاد فلاحی، مهران اسپرناک از مریوان و سوران میرکی از سنندج به مدال طلا دست یافتند و محمدطاها آیینی از قروه، نیما احمدیان و متین اسماعیلی مدال نقره و کارو بهرامی از سقز مدال برنز را کسب کردند.

رئیس هیات بوکس استان کردستان خاطرنشان کرد: برای مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در سال ۱۴۰۰ برنامه‌های خاصی داریم تا بتوانیم دوباره در سکوی اول کشور باشیم.

رئیس هیات بوکس استان کردستان گفت: تیم بوکس کردستان که ۹۵ درصد آن بومی 6 شهرستان استان است در لیگ باشگاه‌های برتر کشور در ۴ اسفندماه سال جاری در شهرستان اراک حضور پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: حدود ۲۵ نفر از افراد تیم از شهرستان‌های بیجار، سنندج، دهگلان، کامیاران، مریوان و سقز در اردو حضور دارند، ۴ نفر نیز غیر بومی داریم و دو نفر از افراد تیم هم جزء ملی‌پوشان کشورمان هستند.

ابراهیمی نفرات شاخص تیم استان کردستان در این اردو در اوزان مختلف را مهدی خسروی در وزن ۵۲ کیلوگرم، محمدحسین حقی در وزن ۵۷ کیلوگرم، سجاد نجفی در وزن ۶۳ کیلوگرم، دانا اسماعیل‌زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم و زانکو صمدی از ملی‌پوشان کشورمان در وزن ۸۱ کیلوگرم و در وزن مثبت ۹۱ کیلوگرم نیز سعید صلواتی نام برد.

وی یادآوری کرد: هیات بوکس کردستان سال ۹۷ در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی زاهدان رتبه دوم کسب کرد اما امسال با وجود شرایط کرونا و محدودیت‌های فراوان به رتبه اول دست یافتیم و این موفقیت جز با تلاش و پشتکار ورزشکاران و همکاری نهادهای مختلف استان قابل دستیابی نبود.

کد خبر 4775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha