آب شهرک صنعتی آونگان قروه، باید تا پایان اردیبهشت تامین شود

سرویس کردستان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، تاکید کرد: در راستای تامین آب مورد نیاز شهرک صنعتی آونگان قروه، شرکت شهرک های صنعتی استان باید تا پایان اردیبهشت، چاه حفره شده به این منظور را تجهیز و خط انتقال آن به شهرک را ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، خالد جعفری در یکصد و پنجاهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، در خصوص مشکل تامین آب یکی از واحدهای تولیدی فعال در شهرک صنعتی آونگان، از شرکت آب منطقه ای استان و دادستانی شهرستان قروه خواست با توجه به اینکه چاه های نیمه عمیق حفر شده در این شهرک به منظور تامین آب واحدهای تولیدی بوده، با توجه به ضرورت حمایت از تولید و اشتغال، فعلا از اجرای احکام صادره در راستای انسداد این چاه ها خودداری کنند.
وی در ادامه جلسه و در بررسی مشکل یکی از واحدهای سردخانه ای استان، خاطرنشان کرد: سردخانه یک حرکت رو به جلو است و در استان به ۵۰۰ هزار تن ظرفیت سردخانه ای نیاز داریم که برای رسیدن به این رقم باید ۲۰۰ هزار تن دیگر به ظرفیت استان اضافه شود.
یکی دیگر از دستورهای این جلسه، درخواست یک واحد تولید و بسته بندی مواد لبنی برای استمهال تسهیلات معوق بود که معاون اقتصادی استاندار در این خصوص گفت: تسهیلات معوق باید تعیین تکلیف شود تا امکان استفاده از استمهال میسر باشد.
وی افزود: ما نمی خواهیم خارج از چارچوب همل کنیم اما می خواهیم راهکاری پیدا کنیم تا واحدهای تولیدی که بدهکار بانکی هستند بتوانند از قانون استمهال تسهیلات بهره مند شوند.

کد خبر 4781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha