شناسایی ۲۲ روستای کامیاران به عنوان کانون آلودگی کرونا

سرویس کردستان- فرماندار کامیاران با اشاره به اینکه این شهرستان در بین مناطق وضعیت قرمز ابتلا به بیماری کووید ۱۹ قرار دارد، گفت: ۲۲ روستای تابعه نیز به عنوان کانون آلودگی ویروس کرونا شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از ایرنا، مسعود الماسی با بیان اینکه به علت قرارگیری شهرستان در وضعیت قرمز تست کرونای گرفته شده از بسیاری افراد مشکوک ساکن در روستاها نیز مثبت اعلام شد، اظهار داشت: این وضعیت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در ۲۲ روستا بحرانی‌تر از سایر آبادی‌ها بوده ضمن اینکه این روستاها قربانی نیز داشته‌اند.

وی اضافه کرد: روستاهای آلوده شامل یمینان، مارنج، خامسان، طا، سرچی، کوله‌ساره، نجف‌آباد، ماسان، وندرنی، شیروانه، آهنگران، ورمهنگ، شهرک ورمهنگ، الک، ماراب، سرچم، کلاتی، لون‌سادات، بزوش، کاشتر، شاهینی و پالنگان است.

فرماندار کامیاران افزود: از بین این ۲۲ روستا، وضعیت روستای شیروانه وخیم‌تر از ۲۱ آبادی دیگر گزارش شده بطوریکه در این روستا طی چند روز گذشته سه نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی یادآور شد: تشکیل ستادهای بحران روستایی با مسوولیت بخشداران و تعطیلی مدارس این روستاها در دستور کار قرار گرفت ضمن اینکه برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، مدارس این روستاها تعطیل شد ولی کلاس ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

الماسی تاکید کرد: هدف ما ارائه اطلاعات صحیح به مردم به منظور حفاظت از سلامت عمومی است و تاکنون نشست‌های متعددی با فعالان حوزه‌های مختلف در این راستا برگزار شده و امیدواریم با انتقال این اطلاعات به مردم و همکاری با سیستم بهداشت و درمان شاهد کاهش ابتلای بیشتر افراد به این بیماری باشیم.

کد خبر 482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha