جزئیات جدیدی درباره حمله راکتی به فرودگاه بین المللی اربیل

سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزارت امور داخلی اقلیم کردستان اعلام کردکە حملە موشکی شب گذشتە بە اربیل یک کشتە و در مجموع 8 مجروح را بە دنبال داشتە است.

بە گزارش کردپرس، وزارت امور داخلی اقلیم کردستان در دومین اطلاعیە خود پس از وقوع حملە موشکی شب گذشتە بە اربیل مرکز اقلیم، اعلام کرد کە این حملە در ساعت 21 و 30 دقیقە دوشنبە 27 بهمن / 15 فوریە روی دادەو چند موشک بە فرودگاه اربیل و محلات مسکونی شهر اربیل، اصابت کردە است.

بر اساس این اطلاعیە اصابت موشک ها بە فرودگاه اربیل موجب کشتە شدن یک فرد و مجروح شدن 5 نفر دیگر شدە و در داخل شهر نیز 3 نفر مجروح شدە اند و خسارات مادی نیز بە ساختمان ها و مراکز تجاری وارد شدە است.

همچنین اعلام شده کە نیروهای امنیتی اقلیم بلافاصلە با کمک و هماهنگی ائتلاف بین المللی محل خودرویی کیایی کە موشک ها از طریق آن شلیک شدە اند را در جادە ارتباطی میان اربیل و منطقە گویر واقع در جنوب غرب اربیل کشف کردە اند.

در اطلاعیە وزارت امور داخلی اقلیم آمدە کە نکتە جالب توجە در این حملە این است کە در آن از همان تکنیک حملە موشکی سال گذشتە بە فرودگاه اربیل استفادە شدە است و تحقیقات برای شناسایی عوامل و افرادی کە در این حملە دست داشتە اند ادامە دارد.

وزارت امور داخلی، بە مردم اربیل و اقلیم کردستان اطمینان خاطر دادە کە تمامی افرادی کە در این حملە دست داشتە اند شناسایی، رسوا و مجازات می شوند.

کد خبر 4831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha