شبکه فاضلاب عامل آبگرفتگی معابر ارومیه / شهرداری وضعیت قرمز اعلام کرد

سرویس آذربایجان غربی- معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: حجم بارش زیاد، جوابگو نبودن پمب های تخلیه آب و سرریز شدن آب از منهول شبکه فاضلاب دلیل اصلی آب گرفتگی معابر در چند نقطه شهر ارومیه است.

به گزارش کردپرس، به نقل از شهرداری؛ ولی مناف زاده بیان کرد: با وجود هشدارهواشناسی نسبت به اعلام وضعیت نارنجی، شهرداری ارومیه این وضعیت را قرمز اعلام کرد و بر اساس آن نیروها و تجهیزات مدیریت شهری از روز گذشته در آماده باش کامل قرار گرفتند.

او اظهار کرد: با احتمال تشدید بارش ها از 3 شب گذشته نیروها، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری ارومیه با آماده کامل در سطح شهر، وضعیت معابر را کنترل می کنند و همچنان این مهم تداوم دارد.

مناف زاده گفت: در حال حاضر وضعیت تردد در معابر شهری به استثنای چند معبر که مسدود و کنترل می شود، روان است.

او ادامه داد: با وجود کنترل معابر از نظر پیشگیری از آب گرفتگی در معابری چون چهار راه دانشکده و کمربندی خاتم الانبیاء (ص) بدلیل آب گرفتگی با نوار کشی مسدود و مشکلات ناشی در حال رفع و آب گرفتگی در فلکه رودکی و فلکه مدرس به سمت پنجراه کنترل و مسدود نیست.

مناف زاده گفت: کانال های شهری و جوی های آب پیوسته و به ویژه پش از آغاز بارش ها چندین بارجهت پیگشری از آب گرفتگی لایروبی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اظهار کرد: با وجود لایروبی و پاکسازی انهار و کانال های شهری و کنترل آب گرفتگی تا حال حاضر با وجود بارش شدید، موردی از ورود آب به منازل شهروندان گزارش نشده است.

او در پایان تصریح کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر با شماره‌ 137 شهرداری جهت رفع مشکل در ارتباط باشند.

کد خبر 4897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha