وبینار ارتباطات هوشمند و تحولات جهانی برگزار مي شود

سرویس کردستان- در راستاي اعتلای جایگاه روابط عمومی و فراهم نمودن زمینه‌های هوشمندسازی برای ایجاد روابط عمومی راهبردی از یک سو و تقویت نظام و باورهای شایسته‌سالاری در روابط عمومی‌های استان كردستان، برنامه علمي"ارتباطات هوشمند و تحولات جهانی" به همت دانشگاه پيام نور كردستان، خانه مطبوعات و رسانه هاي كردستان و سقز برگزار مي شود.

به گزارش کردپرس؛ در اين برنامه علمي، دکتر حمید شُکری خانقاه، استاد دانشگاه و مدیر دپارتمان ارتباطات و روابط عمومی برنامه مهارت سنجی حرفه ای اروپایی ESCO از دانشگاه MGU فرانسه در ایران به ايراد سخن خواهد پرداخت.
اين وبينار، شنبه دوم اسفندماه ساعت 11 آغاز و علاقمندان مي توانند از طريق Lms.kd.pnu.ac.ir/rbkdpnuدر برنامه شركت كنند.
شُکری خانقاه كه اصالتا زاده سقز و این برنامه هم به همت جمعی از فعالان عرصه روابط عمومی در سقز، تدارک دیده شده است سال 97 به دعوت فرمانداري، خانه مطبوعات، دانشگاه پيام نور و فرهنگ و ارشاد اسلامي سقز در اين شهرستان به صورت حضوري در سمينار " مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی در روابط عمومی و رسانه" به ايراد سخن پرداخت، معتقد است؛ روابط عمومی باید سرپناه مردم در سازمان باشد و انتظارات مردم را به سیاست سازمان تبدیل کنند.
وي بر اين عقيده است كه "اعتمادسازی"، "اخلاق حرفه ای" و"تولید محتوای تاثیرگذار" توسط دست اندرکاران و تلاشگران عرصه روابط عمومی و اصحاب رسانه باید به جد و همواره در دستور کار اين تلاشگران باشد.
مولف کتاب "برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی" وظیفه اصلی روابط عمومی را شناسایی، انتخاب، ایجاد، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی مي داند و بر مدیریت روابط اجتماعی یعنی مدیریت کلمات و احساسات، ارتباط صمیمی و صادقانه معتقد است.
گفتني است از تازه ترين فعاليت هاي علمي شُكري خانقاه، برگزاري نخستين همايش استانداردهاي جهاني روابط عمومي بود كه سه شنبه 28 بهمن ماه به صورت غير حضوري برگزار شد.

کد خبر 4932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha