باند سارقان اماکن خصوصی در دیواندره به دام افتاد

سرویس کردستان- فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره از دستگیری باند 5 نفره سرقت و کشف 12 فقره سرقت از اماكن خصوصي در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس عبدی در گفت و گو با خبرنگار کُردپرس در این باره توضبح داد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران دایره سرقت پلیس آگاهی شهرستان دیواندره قرار گرفت .
او افزود: در همین رابطه با تلاش شبانه روزی ماموران و با بررسی های به عمل آمده از صحنه سرقت و سرنخ های بدست آمده و پس از یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی باند 5 نفره سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
سرهنگ عبدی خاطر نشان كرد: با تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده از نفرات دستگیر شده سرانجام با مشاهده اسناد و مدراك به دست آمده در خلال تحقيقات پليس، به 12 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره در خاتمه با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: شهروندان به توصیه های پلیس برای پیشگیری از سرقت اماکن خصوصی توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك، مراتب را براي بررسي از طريق سامانه تلفني 110 به پليس گزارش كنند.

کد خبر 504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha