کشف و ضبط یک و نیم تن مواد غذایی تاریخ گذشته در پیرانشهر

سرویس آذربایجان غربی- رئیس مرکز بهداشت پیرانشهر از کشف و ضبط یک و نیم تن مواد غذایی تاریخ گذشته طی یک ماهه گذشته در پیرانشهر خبر داد

قرنی امین عشایری، رئیس مرکز بهداشت پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار کردپرس ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و حفظ سلامت شهروندان عزیز، طی بازدیدهای صورت گرفته از سطح عرضه در جریان بهمن ماه سالجاری مقدار 1.5 تن مواد غذایی به علت انقضا تاریخ مصرف از سطح عرضه جمع آوری گردید.

وی ادامه داد: لازم بذکر است که از ابتدای سالجاری مقدار 3.5 تن مواد غذایی به علت انقضا تاریخ مصرف توسط بازرسین واحد سلامت و محیط کار مرکز بهداشت از سطح عرضه جمع آوری گردیده است.

رییس مرکز بهداشت پیرانشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان داشت: با توجه به انتشار این ویروس و اعمال محدودیت های کرونایی در طی ماه های اخیر بعضی از صنوف تعطیل بودند و احتمال وجود اجناس تاریخ گذشته زیاد اشت لذا توصیه می شود مردم به اجناس خریداری شده دقت بیشتری کنند چرا که احتمال فاسد بودن بعضی اجناس وجود دارد.

امین عشایری اضافه کرد: مردم در صورت برخورد با چنین مواردی بازرسان بهداشت محیط را با سامانه ۱۹۰ یا تلفن 44232735 مطلع کنند.

وی همچنین از اجرای گام سوم فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت بیشتر توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت پیرانشهر خبر داد و تصریح کرد: در این راستا بازرسان بهداشت محیط پیرانشهر در سه نوبت صبح، عصر و شب با جدیت به بازدید و آموزش لازم در ادارات، مطب‌های پزشکی و کلینیک‌ها، داروخانه‌ها، پست بانک‌ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی پرداختند.

کد خبر 5477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha