سارق حرفه ای در سنندج دستگیر شد

سرویس کردستان- فرمانده انتظامی استان ازدستگیری سارق حرفه ای قطعات و محتویات داخل خودرو با کشف 30 فقره سرقت در شهرستان "سنندج" خبر داد.

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس، در تشريح اين خبر اظهار داشت: با وقوع چندين فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو در "سنندج" بلافاصله شناسايي و دستگيري سارق و يا سارقان احتمالي در دستور كار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی های میدانی و انجام تحقیقات پلیسی مأموران کلانتری 16 شهرستان "سنندج" مخفیگاه سارق را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مراجع قضائی درعملیاتی ضربتی وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سردار آزادی با بیان اینکه سارق در اظهارات خود به 30 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، بیان داشت: در این رابطه 2 مالخر نیز شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شدند و مقدار زیادی اموال مسروقه از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان به منظور پیشگیری از وقوع این گونه جرایم به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به لوازم ايمني نظير دزد‌گير، سوئيچ مخفي، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئيچي و ساير وسايل تاخيري و بازدارنده مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 گزارش کنند.

کد خبر 566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha