نچیروان بارزانی:اتحاد احزاب کردستانی ضامن تحقق و حفظ حقوق قانونی کردها در عراق است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اقلیم کردستان در پیامی تاکید کرد کە احزاب کردستانی می توانند از طریق اتحاد و جبهە مشترک، با مشکلات مقابلە کردە و حقوق قانونی کردها در عراق را تحقق بخشیدە و حفظ کنند.

به گزارش کردپرس، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان طی پیامی به مناسبت سی امین سالگرد خیزش کردهای عراق علیه رژیم بعث صدامی، طی پیامی که در سایت رسمی ریاست اقلیم منتشر شده، اعلام کرد که این مناسبت در شرایطی گرامی داشته می شود که اقلیم بیش از هر زمان دیگری به اتءحاد داخلی همه جریان های و طیف های مختلف نیاز دارد که بتواند اهداف و دستاوردهای این خیزش را حفظ کند و به سوی آینده ای بهتر گام بردارد.

وی در ادامه تاکید کرده که همان گونه که در زمان خیزش تمامی طیف های قومی و مذهبی مختلف اقلیم کردستان، در یک جبهه متحد قرار گرفته و به پیروزی رسیدند، اکنون نیز احزاب و جریان های مختلف اقلیم می توانند از طریق اتحاد و با همان شیوه با دشواری ها و چالش ها مقابله کرده و حقوق قانونی کردها را در عراق تحقق بخشیده و حفظ کنند.

بارزانی از همه احزاب و جریان های مختلف اقلیم کردستان درخواست کرده که اختلافات و مشکلات را کنار نهاده و با اتحاد و سازش میان خود برای آینده ای بهتر و ایجاد ثبات و امنیت و آبادانی اقلیم تلاش کنند.

کد خبر 5837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha