۲۳۰۰ دستگاه خودرو عمومی در استان کردستان رایگان دوگانه سوز شدند

سرویس کردستان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از دوگانه سوز نمودن رایگان ۲۳۰۰ دستگاه خودرو عمومی در استان و استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح خبرداد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، عبدالله گیتی منش در دیدار با فرماندار کامیاران گفت: هماهنگی و برنامه ریزی جهت فعال نمودن یک کارگاه دوگانه سوز کردن در شهرستان کامیاران انجام پذیرفته است.
گیتی منش سپس با بیان این مطلب که ثبت نام ۹۵۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند، افزود: متقاضیان با ثبت نام در سامانه https://Gcr.niopdc.ir می‌توانند برای دوگانه ‌سوز شدن خودروهای خود اقدام کنند.
این مقام مسئول با اشاره به تبلیغات و اطلاع رسانی صورت گرفته در سطح استان جهت ترغیب شهروندان و ثبت نام در سامانه فوق، خواستار تعامل و همکاری فرمانداران استان جهت فرهنگ سازی استفاده شهروندان از سوخت سی ان جی شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از فعالیت ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در استان و ظرفیت مناسب ارائه سوخت سی ان جی به شهروندان خبرداد و افزود: هم اکنون ۶ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۴ باب جایگاه سی ان جی در ناحیه کامیاران فعال بوده که عملیات احداث ۲ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی نیز در شهر کامیاران دردست اقدام است.
فرماندار کامیاران نیز با بیان نظرات خود در مورد خدمات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بویژه ارسال و ذخیره سازی سوخت روستاها،استاندارد سازی جایگاههای سی ان جی ،توزیع بنزین و نفتگاز یور۴ و فعالیت مطلوب مجاری عرضه در زمان شیوع ویروس کرونا ، از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان تشکر و قدردانی نمود.

هم اکنون سه کارگاه تبدیل دوگانه سوز کردن خودرهای عمومی در سنندج و ۲ کارگاه در شهرهای قروه و بیجار به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

کد خبر 5980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha