11 ماه است اجازه ملاقات با دمیرتاش را نمی دهند

سرویس ترکیه - سزگین تانری کولو، نماینده استانبول در پارلمان ترکیه از حزب جمهوری خواه خلق در اظهاراتی با اشاره به رد درخواست دیدار وی با صلاح الدین دمیرتاش، عنوان کرده است: 11 ماه است که به درخواست دیدار بنده با دمیرتاش رسیدگی نمی کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه جمهوریت، سزگین تانری کولو، نماینده استانبول در پارلمان ترکیه از حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در اظهاراتی با اشاره به رد درخواست دیدار وی با صلاح الدین دمیرتاش، نامزد حزب دموکراتیک خلق ها در انتخابات ریاست جمهوری در زندان ادیرنه عنوان کرده است: 11 ماه است که به درخواست دیدار بنده با دمیرتاش رسیدگی نکرده و اجازه نمی دهند. دمیرتاش فراتر از آن که یک سیاستمدار باشد همکار و دوست نزدیک من است. در دیاربکر قبل از ورود به عرصه سیاسی کارهای بسیار زیادی را با هم انجام داده ایم. دیدار بنده با وی یک دیدار دوستانه در زندان و فراتر از امر سیاسی است، به همین خاطر نیز مراجعه کرده ام ولی متاسفانه اجازه ملاقات نمی دهند.

وی در ادامه اظهارات خود با خطاب قرار دادن وزارت دادگستری ترکیه تصریح کرد: اگر وزارت دادگستری جواب بنده را بدهد افکار عمومی هم روشن خواهد شد. 25 سال وکالت کرده ام، اما با چنین ممنوعیتی که علیه دمیرتاش اعمال می شود روبه رو نشده بودم. عدم دیدار ما از زندان های ترکیه به عنوان نماینده ملت برای وزارت دادگستری و حزب عدالت و توسعه یک عیب بزرگ است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 59876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha