رای‌گیری بر سر لایحه اصلاح قانون انتخابات در جلسه چهارشنبه پارلمان عراق

سرویس عراق و اقلیم کردستان - پارلمان عراق با پایان بررسی لایحه اصلاح قانون انتخابات این کشور، جلسه فوق العاده اواخر هفته جاری خود را برای رای گیری بر سر آن تعیین کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از السومریه نیوز، بخش اطلاع رسانی مجلس نمایندگان عراق بعد از ظهر امروز (شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مجلس، جلسه فوق العاده خود در رابطه با انتخابات پارلمانی اخیر این کشور را به ریاست سلیم جبوری از سر گرفته و طی آن نیز بررسی لایحه اصلاح قانون انتخابات را به پایان رسانده است.

در این بیانیه آمده که جبوری ضمن اعلام این که حد نصاب قانونی برای برگزاری جلسه امروز وجود داشته، تاکید کرد که اقدامات اتخاذ شده از سوی پارلمان عراق در رابطه با انتخابات اخیر کاملا صحیح می باشد.

رئیس پارلمان عراق در این رابطه اعلام کرد که رای گیری بر سر لایحه اصلاح قانون انتخابات که کمیسیون حقوقی پارلمان آن را ارائه داده، در جلسه فوق العاده چهارشنبه هفته جاری انجام خواهد شد.

جبوری همچنین از نمایندگان پارلمان خواست که فردا (یک شنبه) نیز در جلسه فوق العاده دیگری برای بررسی بحران کنونی آب و برق در عراق و با حضور حسن جنابی، وزیر منابع آب این کشور و نمایندگان وزارتخانه های امور خارجه و کشاورزی شرکت کنند.

کد خبر 60522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha