شخصی که به دمیرتاش توهین کرد فرزند نامشروع دستگاه قضایی و سیاسی است

سرویس ترکیه - وکیل دمیرتاش در واکنش به توهین یک عضو MHP به دمیرتاش گفت این موجود فرزند نامشروع دستگاه قضایی و سیاسی است که در ۵ سال اخیر از هیچ تلاشی بر علیه دمیرتاش فروگذار نکرده است.

به گزارش کردپرس، فردی به نام سردار سراج در ویدیویی که شب گذشته در شبکه اجتماعی تیک تاک بارگذاری کرد، به توهین به شادیه دمیرتاش، مادر صلاح الدین دمیرتاش، رییس مشترک سابق حزب دموکراتیک خلق ها (HDP)، پرداخت. او در این ویدیو جملاتی غیر اخلاقی به زبان آورده است. در طی چند ساعت موضوع در رسانه های مختلف انعکاس یافته و موجی از واکنش ها را برانگیخت. تعداد زیادی از شهروندان ترکیه با بازنشر هشتگ سردار سراج باید دستگیر شود (SerdarSaraçTutuklansın#)، خواهان رسیدگی دستگاه قضایی به این موضوع شدند. سردار سراج، یکی از اعضای حزب حرکت ملی (MHP)، است.
ماهسونی کارامان، یکی از وکلای دمیرتاش در حساب توییتر خود در این باره نوشت:«این موجود، فرزند نامشروع همکاری دستگاه قضایی و سیاسی است که در ۵ سال اخیر از هیچ تلاشی بر علیه دمیرتاش فروگذار نکرده است.»
این اولین بار نیست که خانواده دمیرتاش مورد هجمه های غیر اخلاقی افراد در رسانه ها قرار می گیرند. چند ماه پیش فرد دیگری در حساب توییتر خود به همسر دمیرتاش توهین کرد که واکنش بسیاری را بر انگیخت. در تمام این سال ها نیز صلاح الدین دمیرتاش از طرف افراد مختلفی برای تحقیر شدن «زن» خطاب شده، و در کمپین های خیابانی انتخاباتی آدمک دمیرتاش با دامن گردانده شده است.

کد خبر 6107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha