قالیباف: اعتبار 12 هزار میلیاردی کریدور شمال به جنوب تامین می شود

سرویس کردستان- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز ۱۲ هزار میلیارد ریالی این طرح در کردستان برای تکمیل و بهره برداری گفت: با بحث‌هایی که صورت گرفت، مقرر شد اعتبار مدنظر برای این پروژه از طرق مختلف تامین شود و مجلس و دولت در این راستا کمک کننده باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد باقر قالیباف، دومین روز سفر خود به کردستان را با ادای احترام به شهدا این دیار آغاز کرد و در این آیین جمعی از مسولان اجرایی استان و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای خود با حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار و گفت و گو کرد.

قالیباف سپس از کریدور شمال – جنوب بازدید کرد و در حاشیه این بازدید اظهار داشت: کریدور شمال به جنوب در رونق اقتصادی کشور اهمیت بالایی دارد و برای رفع مشکل اعتباری این مسیر، دولت و مجلس با نقشی کمک کننده برای تامین اعتبار وارد عمل می شوند.

قالیباف با اشاره به اهمیت بالای این پروژه افزود: این پروژه برای رونق اقتصادی کشور اهمیت بالایی دارد و می‌تواند مسیر ترانزیتی اورآسیا را تسهیل ببخشد.

وی با اشاره به نیاز ۱۲ هزار میلیارد ریالی این طرح در کردستان برای تکمیل و بهره برداری گفت: با بحث‌هایی که صورت گرفت مقرر شد اعتبار مدنظر برای این پروژه از طرق مختلف تامین شود و مجلس و دولت در این راستا کمک کننده باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از این پروژه و ۳۸۰ کیلومتر آن در استان کردستان واقع شده برای رونق اقتصادی کشور و این استان بسیار اهمیت دارد.

قالیباف همچنین با حضور در جاده سنندج- کامیاران از پروژه آزادراه میاندوآب – کرمانشاه در قطعه هشتم بازدید کرد.

کد خبر 6118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha