۸۶ داوطلب انتخابات شورا تاکنون در کردستان ثبت کرده اند/ ۷۸ مرد و ۸ زن

سرویس کردستان- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: با ۵۱ داوطلب ثبت نام کننده روز اول تعداد نهایی نام‌نویسی کنندگان این استان برای حضور در ششمین دوره شورای اسلامی شهرها در این استان هم اکنون به ۸۶ نفر شامل ۷۸ نفر مرد و هشت نفر زن هستند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مراد جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز دوم ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در کردستان، ۵۵ نفر ثبت نام کردند که ۳۳ نفر از این داوطلبان مرد و ۲ نفر نیز زن هستند و عمدتا با مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها فرایند نام نویسی خود را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه در دومین روز از ثبت نام نیز بیشترین تعداد مراجعه‌ها به صورت غیرحضوری بود یادآور شد: انتظار می‌رود با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا داوطلبان ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روش‌های غیرحضوری را به سایر روش‌ها ترجیح دهند.

جعفری اضافه کرد: وزارت کشور در سال جاری چهار شیوه شامل ۲ روش غیرحضوری و ۲ روش حضوری را برای ثبت نام مدنظر قرار داده که انتظار می‌رود داوطلبان روش‌های غیرحضوری را به روش‌های حضوری ترجیح داده تا به نوبه خود مانع از گسترش شیوع ویروس کرونا باشند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان افزود: روش‌های غیر حضوری شامل استفاده از نرم افزارهای موبایلی و دسکتاپی بارگذاری شده در سایت وزارت کشور و ثبت نام حضوری نیز در دفاتر پیشخوان دولت است که در هر سه روش داوطلبان پس از دریافت کد رهگیری برای نهایی شدن روند نام‌نویسی خود باید به فرمانداری مراجعه کنند.

کد خبر 6203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha