2 کارمند هلال احمر کردستان، خودرو بقاء را اختراع کردند

سرویس کردستان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: دو نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان موفق به ثبت اختراع خودرو بقاء در شرایط سخت شدند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، پیام جلالی اظهار کرد: دو نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان کردستان اختراع خودرو بقاء در شرایط سخت جمعیت هلال احمر را به ثبت رساندند.

وی افزود: خودرو بقاء وسیله‌ای است که با هدف ایجاد یک کمپ امدادی امن و ایمن برای نیروهای عملیاتی در نزدیک‌ترین فاصله مطمئن از منطقه سانحه بکارگیری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان تصریح کرد: این خودرو توان تامین تمامی نیازهای اولیه و اساسی نیروهای امدادی درمنطقه را دارا بوده و آقایان فرید الله‌ویسی و رضا زندی دو تن از کارکنان توانمند حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان موفق به ثبت این اختراع ارزشمند شده‌اند.

جلالی تصریح کرد: در حقیقت نیروی انسانی توانمند به عنوان مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر سیستمی محسوب شده و ارتقاء علمی افراد در ارتقاء کل سیستم دارای نقشی مهم و بی‌بدیل است.

وی اذعان کرد: جمعیت هلال احمر بر حضور نخبگان و فرهیختگان ارزشمند در بدنه خود مفتخر بوده و ما همواره بر این باور هستیم که تعهد، تخصص، علم و عملِ کارکنان و اعضاء جمعیت هلال احمر، در جهت تحقق اصول و اهداف متعالی هلال احمر بسیار پر اهمیت بوده است.

کد خبر 6294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha