هشدار برای چهارشنبه آخر سال/چالش ادامه دار بحران آب در قروه

سرویس کردستان- هشدار برای چهارشنبه آخر سال و تلاش برای کاهش آسیب ها در این روز در کنار اعلام چالش ادامه دار بحران آب در شهرستان از جمله مواردی بودند که در شورای اداری قروه مطرح شدند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، آخرین نشست شورای اداری قروه شامگاه یکشنبه با محوریت انتخابات، تأکید بر تلاش برای کاهش صدمات چهارشنبه آخر سال و مسئولیت پذیری مدیران برگزار شد.

در این نشست فرماندار قروه با بیان اینکه در انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی را به دست آوردیم و به خوداتکایی رسیدیم، اظهار داشت: امروز به جایی رسیدیدم که صد میلیون تن در حوزه پتروشیمی داریم و هدف گذاری برای 50 میلیون تن در حوزه فولاد هم انجام شده است.

«حسین الماسی» با اشاره به بحران آب در شهرستان قروه، این معضل را یکی از چالش های اساسی در کل کشور دانست و تلاش برای رفع این بحران را ضروری خواند.

او هم از اثرگذاری سفرهای مسئولان کشوری گفت و تصریح کرد: این سفرها و بازدیدها دستاوردهای خوبی را نصیب شهرستان می کند و در همین راستا کارهایی در حوزه صنعت شکل گرفته و در حوزه های خدماتی هم کارهای خوبی شده است.

دقت نظر برای چهارشنبه آخر سال

دادستان قروه هم در ادامه این نشست به مسایل مرتبط با چهارشنبه آخر سال اشاره داشت و گفت: پیشگیری از صدمات مالی و جانی در چهارشنبه آخر سال ضروری است و باید جلوی هرگونه آسیب احتمالی گرفته شود.

«سید مهدی سجادی» توجه مدیران در روز چهارشنبه آخر سال را مهم دانست و بر دقت در خصوص ترک فعل مسئولیت تأکید کرد.

او سپس با اشاره به احتمال سرقت ها در تعطیلات نوروز، از اینکه دوربین های مداربسته ادارات به ویژه بانک ها درست کار نمی کنند انتقاد کرد و گفت: اگر رئیس اداره ای در خصوص سرقت ها اهمال کاری داشته باشد دادستانی موظف به دادخواست از مدیر اداره خواهد بود.

هشدار برای چهارشنبه آخر سال

در این نشست جانشین فرماندهی نیروی انتظامی قروه هم به فرهنگ سازی و آموزش همگانی برای چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: بهره برداری امنیت بدون مشارکت مردم و مسئولان ممکن نیست و نیازمند مشارکت همگانی است.

به گفته «شهریار قربانی» لازم است در روز چهارشنبه آخر سال مسئولان حراست ادارات در محل اداره حضور داشته باشند و همچنین در اقدامات پیشگیرانه باید سیستم های مرتبط، قبل از روز چهارشنبه بررسی شوند.

او بر پاکسازی معابر و خیابان ها و اماکن و جمع آوری نخاله ها و ... توسط شهرداری در کنار غیرفعال کردن تعدادی از جایگاه های سوخت در ساعات حساس تأکید کرد.

«قربانی» همین طور از تعیین قدرالسهم ادارات برای پیشگیری از سرقت خبر داد و خطاب به اتاق اصناف هم در خصوص سرقت های مختلف و اطلاع رسانی به صنوف هشدار داد.

کد خبر 6350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha