کرمانشاهی ها بیش از ۱۰ هزار جفت کفش به دانش آموزان کم بضاعت اهداء کرده‌اند

سرویس کرمانشاه _ پویش کفش را یک اقدام نیکوکارانه و خداپسندانه برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت و حاشیه نشین استان کرمانشاه دانست و گفت: خوشبختانه مردم استقبال خوبی از این پویش خداپسندانه انجام دادند و تاکنون بیش از ۱۰ هزار جفت کفش اهداء شده است که ۳ هزار جفت آن توسط خانواده آموزش و پرورش اهداء شده است.

به گزارش کردپرس؛ هوشنگ بازوند به همدلی و همراهی تحسین برانگیز جامعه ایرانی پیرامون مقابله با بحران کرونا اشاره کرد و گفت: امروز یک انسجام ملی در کشور در زمینه مقابله با بحران کرونا شکل گرفته است و رهبر معظم انقلاب، دولت، مجلس، قوه قضائیه و دیگر ارگان‌ها و نهادها به صحنه آمده‌اند و مردم زندگی با کرونا را فراگرفته‌اند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: البته رعایت پروتکل های بهداشتی باید همچنان با حساسیت تمام تداوم پیدا کند و مردم خطر این ویروس مرگبار را کاملا جدی بگیرند.

وی در ادامه به خسارت‌های گسترده کرونا به استان اشاره کرد و گفت: در این میان حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش متحمل خسارت‌های جدی شدند ولی آموزش و پرورش با راه‌اندازی شبکه شاد و با تلاش‌های معلمان شریف و دلسوز، توانست بخشی بزرگی از این خسارت‌ها را جبران کند که جای تقدیر بسیار دارد.

مدیر ارشد استان، پویش کفش را یک اقدام نیکوکارانه و خداپسندانه برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت و حاشیه نشین استان کرمانشاه دانست و گفت: خوشبختانه مردم استقبال خوبی از این پویش خداپسندانه انجام دادند و تاکنون بیش از ۱۰ هزار جفت کفش اهداء شده است که ۳ هزار جفت آن توسط خانواده آموزش و پرورش اهداء شده است.

وی افزود: این کفش‌ها در شهرستان‌های سراسر استان بین دانش‌آموزان خانواده های کم بضاعت توزیع می شود.

کد خبر 6392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha