حمایت مالی بسیجیان ایلام از ۱۲ هزار نفر از ایتام نیازمند استان

سرویس ایلام - جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جلسه هماهنگی با فرماندهان سپاه های نواحی مقاومت در زمینه مشارکت بسیج در طرح ایران مهربان گفت: تعداد ۱۲ هزار نفر از ایتام نیازمند و محسنین تحت حمایت مالی بسیجیان محلات و اقشار مختلف بسیج قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، قدرت الله کریمیان اظهار کرد: با تفاهمی که بین بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان منعقد شده است تعداد ۱۲ هزار نفر از ایتام نیازمند و محسنین تحت حمایت مالی بسیجیان محلات و اقشار مختلف بسیج قرار می گیرند.

وی افزود: در طرح پویش ایران مهربان که در سراسر ایران توسط کمیته امداد اجرا می شود سهم استان ایلام ۲۰ هزار نفر است که در طی آن یتیمان نیازمند و محسنین یعنی فرزندانی که دارای پدر زندانی، بیمار صعب العلاج، زمینگیر و یا فاقد در آمد هستند، تحت حمایت خیرین قرار می گیرند و سپاه امیرالمومنین(ع) در نظر دارد که زمینه حمایت مالی از ۱۲هزار از ایتام نیازمند و محسنین را فراهم نماید.

کریمیان ادامه داد: این طرح به صورت مستمر ادامه دارد و با برنامه ریزی به عمل آمده و با استفاده از توان نواحی و حوزه های مقاومت، اقشار مختلف بسیج و خیرین در نظر داریم که زمینه حمایت از ۱۲ هزار نفر را تا نیمه ماه مبارک رمضان فراهم نماییم.

وی در رابطه با نحوه کمک و مشارکت در این طرح، خاطرنشان کرد: در این طرح شماره کارت ایتام نیازمند و محسنین در اختیار حامی قرار می گیرد و حامی مبلغی را بصورت ماهیانه به حساب فرد مورد نظر واریز می نماید.

کد خبر 6410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha