مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند

سرویس کردستان- فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت:‌ مشکلات وجود دارد اما مختص به کشور ما نیست هر چند دشمنان تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام و گذاشتن چوب لای چرخ تولید ما به کار گرفته‌اند لذا باید با هوشیاری با توطئه‌های آنان مقابله کنیم.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، سردار سیدصادق حسینی در ششمین جلسه شورای اداری استان کردستان گفت: با تمام مشکلات موجود در کشور به واسطه تحریم‌ها و شرایط کرونایی، ایران در مقابله با این ویروس خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی داشت.

او افزود: سپاه بیت‌المقدس در این شرایط سخت در عرصه و میدان تمام قد ایستاد و با اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح شهید سلیمانی کمک شایانی به کادر درمان و خدمات‌رسانی خوبی به مردم استان داشت.

سردار حسینی تصریح کرد: همه مدیران تلاش کردید تا بتوانیم خادم و نوکر مردم باشیم و بهترین خدمت رضایتمندی مردم است که اگر مردم از خدمات ما راضی باشند خداوند راضی است.

او با بیان اینکه باید دغدغه خوراک و معیشت مردم را داشته و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیرند، افزود: احترام و حفظ شئونات مراجعین وظیفه همه مسئولان است هرچقدر به مسائل مردم رسیدگی و به حرف آنها گوش کنیم حتی اگر نتوانیم مشکل مراجع را حل کنیم راضی خواهند بود.

سردار حسینی با بیان اینکه حفظ کرامت مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، گفت: تخلفات اداری و کم‌کاری‌ها باید به شدت کاهش پیدا کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، از دیگر نکات بسیار مهمی است که باید همه در راستای برگزاری هرچه پرشورتر و جلب مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بر اهمیت سلامت انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: ما مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم در برابر دشمنان و استکبار جهانی ایستادیم و شهدای عزیزی را چون شهید سلیمانی فدا کردیم.

کد خبر 6520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha