مکان فروش برگه های جعلی تردد در اشنویه پلمب شد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی اشنویه گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان افرادی که اقدام به جعل و فروش برگه های تردد می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش کردپرس، سرهنگ طالب قلی‌زاده در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان اشنویه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد افزود: در این شرایط عبور و مرور برون شهری خودروهای بومی و غیربومی نیازمند برگه تردد است.

او ادامه داد: در چنین شرایطی تعدادی افراد سودجو از محدودیت‌های کرونا ایجاد شده سواستفاده کرده و اقدام به جعل و فروش برگه های تردد در این شهرستان می کردند. کرده بودند که با هوشیاری ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اشنویه افزود: ماموران پلیس این شهرستان در حین کنترل خودروهای در حال خروج متوجه جعلی بودن برگه تردد تعدادی از رانندگان شدند که بلافاصله موضوع در دست کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ قلی زاده ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی محل تکثیر و انتشار و فروش این برگه‌های جعلی شناسایی و مکان مورد نظر پلمب شد.

او بیان کرد: در محل مذکور تعدادی برگه‌های جعلی کشف و در این خصوص چهار نفر دستگیر شدند که در بازجویی‌ها به جعل کردن برگه تردد با مهر و امضای فرمانداری اشنویه اعتراف کردند.

کد خبر 7023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha