مرغ فروش دیواندره ای به ۶ ماه حبس محکوم شد/کشف ۱۹۰ کیلوگرم گوشت فاسد در یک رستوران در بانه

سرویس کردستان- مدیرکل دامپزشکی استان کردستان از کشف 190 کیلو گرم گوشت فاسد و پلمب یک واحد کبابی در بانه و محکومیت یک عرضه‌کننده مرغ غیرقابل مصرف به 6 ماه حبس در دیواندره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مجتبی ورمقانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با شکایت این شبکه علیه متصدی یک واحد کبابی برای استفاده از گوشت فاسد و غیرقابل مصرف به مراجع قضایی واحد یاد شده تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان در ادامه بازدیدهای طرح نوروزی اکیپ‌های بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی بانه از مراکز عرضه، بازرسان بهداشتی این شبکه با مراجعه به یک واحد کبابی مقدار 190 کیلوگرم گوشت قرمز غیرقابل مصرف و فاسد را کشف و ضبط کردند و بلافاصله برای واحد یادشده پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی ادامه داد: مقام قضایی پس از محرزشدن اسناد و ادله تخلف فرد یاد شده، دستور پلمپ این واحد کبابی را صادر کرد و در حضور نماینده اداره اماکن، این دستور اجرایی شد.

6 ماه حبس برای یک مرغ‌فروش در دیواندره

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان همچنین از حبس متصدی یک واحد مرغ‌فروشی در شهرستان دیواندره بعلت فروش مرغ غیرقابل مصرف در پی شکایت شبکه دامپزشکی به مراجع قضایی خبر داد.

وی افزود: بر اساس بازدیدهای اکیپ بهداشت عمومی این شبکه در راستای تامین فرآورده‌های خام دام و طیور سالم و بهداشتی برای شهروندان از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک واحد مرغ‌فروشی به علت فروش مرغ تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

ورمقانی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی و رسیدگی به پرونده، مقام قضایی فرد متخلف را به تحمل 6 ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

کد خبر 7125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha