تیم فوتبال سردار بوکان بازی باخته را نیمه کاره رها کرد

سرویس آذربایجان غربی- سردار بوکان در دهمین هفته از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر نفت امیدیه در اعتراض به رای داور بازی را نیمه کار رها کرد و از زمین بازی خارج شد.

به گزارش کردپرس، در هفته دهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور دیدار معوقه سردار بوکان و نفت امیدیه در استادیوم شهدا نفت امیدیه برگزار شد.

در این بازی بعد از اعلام پنالتی در نیمه دوم از سوی داور بازی ، کادرفنی و بازیکنان سردار بوکان نسبت به این تصمیم اعتراض کردند و منجر به اخراج سرپرست و سرمربی این تیم شد.

در نهایت بازیکنان تیم سردار راهی رختکن شدند این درحالی بود که تیم نفت امیدیه با یک گل از حریف خود جلو بود و با خروج بازیکنان سردار از زمین، بازی بصورت نیمه تمام خاتمه یافت .

بعد از کسب نتایج ضعیف توسط حسین خطیبی و مهدی آقامحمدی، اکنون صابر میر قربانی سرمربی توسط هیات مدیره باشگاه سردار بوکان رسما به عنوان سرمربی سردار معرفی شده است.

تیم سردار اکنون با 12 بازی و یازده امتیاز در رده دوازدهم لیگ فوتبال دسته دوم کشور قرار دارد.

باشگاه فوتبال سردار بوکان یکی از باشگاه‌های فوتبال در آذربایجان غربی است. این تیم در سال ۱۳۷۹ در شهر بوکان بنیان‌گذاری شد و هم‌اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال ایران بازی می‌کند. تیم فوتبال سردار تنها نمایندهٔ استان آذربایجان غربی در لیگ دسته دوم است.

کد خبر 7332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha