ممنوعیت تردد میان  اقلیم کردستان و  استانهای عراق برای مقابله با شیوع کرونا

سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزارت امورداخلی اقلیم کردستان، در پی افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و آمار فوتی های این بیماری، ممنوعیت تردد میان استان های اقلیم و دیگر استان های عراق را اعلام کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از شبکه تلویزیونی روداو، در پی افزایش چشمگیر موارد ابتلا به ویروس کرونا در اقلیم کردستان و نیز روند افزایشی آمار فوتی های این بیماری، وزارت امور داخلی اقلیم اعلام کرد که در راستای اقدامات برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، تردد میان استان های اقلیم و دیگر استان های عراق، ممنوع می شود.

بر این اساس به شهروندان ساکن دیگر مناطق عراق اجازه ورود به اقلیم داده نمی شود.

در اطلاعیه وزارت امور داخلی اقلیم آمده که فقط به اعضای وابسته به سازمان ملل، نهادهای بین المللی، دیپلمات ها و هیئتهای رسمی اجازه داده می شود از دیگر مناطق عراق وارد اقلیم شوند.

همچنین شهروندان عراقی که ساکن اقلیم بوده و بیمارانی که نیاز دارند روند درمان خود را در مراکز درمانی اقلیم دنبال کنند و تجار و بازرگانان نیز می توانند با ارائه مدارک لازم وارد اقلیم شوند.

بر اساس تصمیمات وزارت امور داخلی اقلیم، امور تجاری و بازرگانی میان استان های اقلیم و عراق، متوقف نشده و با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی ادامه دارد.

کد خبر 7374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha