گفتگوهای احزاب اقلیم کردستان برای تشکیل جبهه سیاسی خارج از اتحادیه میهنی و حزب دمکرات

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نماینده اتحاد اسلامی در پارلمان کردستان، اعلام کرد که احزاب اقلیم کردستان در حال گفتگو برای تشکیل یک جبهه سیاسی مشترک، خارج از دو حزب حاکم اتحادیه میهنی و حزب دمکرات هستند.

به گزارش کردپرس، ابوبکر هلدنی در گفتگو با سایت خبری شارپرس، وضعیت کنونی در اقلیم کردستان را به بن بست رسیده و راکد توصیف کرده و گفت که این شرایط نیز به تحرک و تغییر اساسی دارد و نظام کنونی که دو حزب حاکم اختیاردار قدرت و حاکمیت هستند، نباید ادامه داشته باشد و لازم است که احزاب سیاسی اقلیم به جز این دو حزب با یکدیگر متحد شوند و چنین اقدامی را بازگرداندن امید به مردم و به نفع احزاب دانست.

نماینده اتحاد اسلامی در پارلمان کردستان، افزود که احزاب سیاسی اقلیم کردستان به جز اتحادیه میهنی و حزب دمکرات (پارتی) در حال حاضر در حال گفتگو برای تشکیل یک جهه سیاسی مشترک به منظور شرکت در انتخابات آتی هستند و ابراز امیدواری کرد این احزاب بتوانند این جبهه مشترک را تشکیل داده و بیش از این پتانسیل و توانایی های خود را هدر ندهند و به درگیری های حاشیه ای نپردازند.

وی تاکید کرد که اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان (پارتی) بە عنوان احزاب حاکم در بروز شرایط و وضعیت کنونی اقلیم مسئول بوده و اکنون خود نیز اذعان می کنند که مسئول وضعیت کنونی به وجود آمده در اقلیم هستند.

کد خبر 7429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha