شورای وحدت اصولگریان بانه اعلام موجودیت کرد

سرویس کردستان- شورای وحدت اصولگران بانه با تشکیل نخستین جلسه این شورا در راستای تعیین هیات رییسه و عوامل اجرایی اعلام موجودیت کرد و اعضای این شورا در یک جلسه با رای اکثریت اعضاء انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار کرد پرس، اعضای هیات رییسه شورای وحدت اصولگرایان شهرستان بانه با حضور اکثر گروه ها و جریان های ولایی و ارزشی شکل گرفته و با ایجاد وحدت میان احزاب فعال فعالیت خود را آغاز کرد.

هدف از تشکیل و فعالیت این شورا در شهرستان بانه مطالبه گری و شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های بینظر این شهرستان در زمینه های مختلف منابع انسانی، اقتصادی، طبیعی و فرهنگی در پرتو همدلی، وحدت برنامه ریزی نسبت به استقرارعدالت و ترویج معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه است تا مردم شهید پور و مرزبان بانه را به جایگاه والا و شایسته برسانند.

با عنایت به شرایط حساس و خطیر مهین اسلامی طبق بیانات مقام معظم رهبری در پی مشارکت حداکثری، ایجاد وحدت و همدلی با سرلوحه قرار دادن پرهیز از تخریب و رعایت اخلاق و اصول کار انتخاباتی ضمن دعوت از آحاد جامعه بویژه روحانیون، نخبگان، اندیشمندان، سیاسیون، فعالان اجتماعی و فرهنگی نسبت به سرنوشت انقلاب اسلامی و تحقق سند راهبردی گام دوم انقلاب ایفای نقش کنند.

در این جلسه رحمان احدی به عنوان رییس، حامد سعیدپور به عنوان نایب رییس، علی شالباف به عنوان دبیر و سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان بانه انتخاب شدند.

کد خبر 7444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha