حضور ایثارگرایانه معلمان مناطق مرزی آذربایجان غربی در دوران کرونا

سرویس آذربایجان غربی- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: معلمان استان آذربایجان غربی ایثارگرانه با حضور در مناطق مرزی و محروم از شبکه شاد، اجازه ندادند آموزش در هیچ نقطه از این استان تعطیل شود.

به گزارش کردپرس، مهین منافی امروز در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با معلمان منتخب استان آذربایجان غربی اظهار داشت: ۳۶ هزار معلم رسمی، ۴هزار و صد نیروی انسانی آموزشیار نهضت و نیروهای حق التدریس در طول سالهای مدید در استان محروم آذربایجان غربی مخلصانه و عاشقانه در تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم فعالیت می نمایند.

او افزود: در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا همکاران آموزشی و معلمان ایثارگر با وجود تنوع آب و هوایی بسیار سرد و بسیار گرم و جاده های صعب العبور استان مرزی ما مردانه و شجاعانه توانستند، با روش های مختلف آموزش اعم از شبکه شاد، ارائه بسته های آموزشی و برگزاری کلاسهای رفع اشکال بویژه در مناطق محروم و کم جمعیت با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه خدمت نمایند.

منافی با تقدیر از فداکاری کادر درمان در ایام کرونا گفت: همکاران آموزشی و اداری آموزش و پرورش با وجود چندین برابر شدن مسئولیتهایشان ، مدافع تعلیم و تربیت بوده و با وجود کمبود زیرساخت‌های و تجهیزات، شبانه روز در خدمت آینده سازان جامعه بودند و دغدغه ی جامعه در رابطه با تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی به وضوح کاهش دادند و نگذاشتند حتی یک دانش آموز از تحصیل باز ماند.

مدیر کل آموزش و پرورش تاکید کرد: معلمان ما در این دوران بحرانی ۹۲ هزار دانش اموز را در ۱۸۷۳ مدرسه ی روستایی با وجود مشکلات تردد و جسمانی و استرس بیماری و نبود امکانات تردد در مناطق صعب العبور ، توانستند بصورت حضوری حمایت نمایند و ایثارگرانه اجازه ندادند آموزش تعطیل گردد.

او بیان کرد: برای معلمانی که دارای تحصیلات دانش سرایی دارای سوابق سنواتی بالا هستند، خواستار دریافت مطالبات تمام وقت هستیم و برای نیروهای نهضتی تک دوره که سالیان سال در مناطق صعب العبور فداکارانه زحمت کشیده اند، مشمولیت استخدام را خواستاریم.

کد خبر 7509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha