عزم کرونا برای سیاه پوش کردن کردستان/ 8 بیمار در یک روز جان باختند

سرویس کردستان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 476 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته و مرگ 8 کردستانی بر اثر ابتلا به این ویروس در این مدت در استان خبر داد.

به گزارش کُرد پرس، فرزین رضاعی از اوج گیری دوباره تعداد مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته 8 کردستانی جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

وی با بیان اینکه متأسفانه شاهد اوج گیری دوباره مبتلایان کرونا در استان هستیم و طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ابتلای 476 نفر هستیم، افزود: در حال حاضر 411 نفر در مراکز درمانی کردستان بستری هستند که 61 نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و شهرستان سنندج با 182 نفر بیشترین آمار بستری شدگان را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به یک هزار و 133 نفر رسیده است، ادامه داد: جان ‌باختگان به صورت بهداشتی و با رعایت همه موارد و دستورالعمل های مرتبط دفن شده ‌اند.

رضاعی یادآور شد: تاکنون 455 نفر در سنندج، 195 نفر در سقز، 104 نفر در مریوان، 92 نفر در بانه، 76 نفر در قروه، 71 نفر در کامیاران، 64 نفر در دیواندره، 51 نفر در بیجار، 18 نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد جان باخته‌اند.

کد خبر 7517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha