احتمال برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم در خرداد ماه

سرویس آذربایجان غربی ـ وزیر آموزش و پرورش در خصوص جزئیات نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان گفت: در پایه‌های نهم و دوازدهم موافق حضور دانش‌آموزان در امتحانات خرداد 1400 هستیم، مگر اینکه وضعیت کرونا در کشور این اجازه را ‌ندهد‌.

به گزارش کردپرس، محسن حاجی‌میرزایی امروز در جمع خبرنگاران‌ در ارومیه گفت: این وزارت در حال پیگیری مشکلات برخی فرهنگیان که از طریق دانش‌سرا جذب آموزش و پرورش شدند، است و برای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کند‌.

او افزود:‌ وضعیت نیروی انسانی بسیار مهم است و بزرگترین گام در سند تحول ساماندهی نیروی انسانی است و همه کسانیکه قبل از سال 1392 با ما همکار ی می‌کردند تعیین تکلیف شدند و بقیه ماه های آینده تعیین تکلیف می شوند.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: ما مصوبات صلاحیت معلمی را بررسی و ارائه کردیم و کسی بدون صلاحیت معلمی نمی‌تواند وارد آموزش و تدریس شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تلاش می شود انگیزه ای برای معلمان ایجاد شود تا افراد در مسیر کسب خلاقیتها قدم بردارند و اگر رتبه بندی به شیوه صحیح انجام شود تحولی عمیق را شاهد خواهیم بود.

حقوق معلمان احیا می شود

او تاکید کرد: ما همیشه در کنار معلمان هستیم و برای دفاع از حقوقشان تلاش کرده و کمک می‌کنیم حقوقشان احیا شود.

حاجی میرزایی با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه شبکه شاد و خدمات آن گفت: کیفیت شبکه شاد مطلوب‌تر شده و نقص‌های مربوط به آن نیز برطرف می‌شود.

او افزود: این شبکه با وجود کاستی های آن، بزرگترین اپلیکیشن در کشور است که به بیشترین تعداد کاربران خدمات می دهد.

ورود آموزش و پرورش به فضای مجازی انقلاب آموزشی است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شاد ابزاری برای پیوستگی و پیوند شبکه جمعی معلمان و دانش آموزان است، اظهار کرد: این وجه آشکار شبکه شاد است و برخی از اندیشمندان و صاحب نظران از شیوع ویروس کرونا و ورود آموزش و پرورش به فضای مجازی به عنوان انقلاب آموزشی یاد می‌کنند.

حاجی میرزایی ادامه داد: نباید اجازه داد آموزش آسیب ببیند و فرصت ها تباه و مسیری که برای کار و فعالیت و تحصیل انتخاب شده است، دچار نقصان شود.

به گزارش کردپرس، آذربایجان غربی دارای ۶۲۵ هزار دانش آموز است که روند آموزش آنان مانند سایر نقاط کشور از اسفند سال ۱۳۹۹ از طریق شبکه شاد و تلویزیون آموزشی و نیز با ارائه بسته های آموزشی پیگیری می شود.

کد خبر 7533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha