تفاهم نامه حذف مدارس کانکسی منطقه آزاد ماکو امضا شد

سرویس آذربایجان غربی- تفاهم نامه حذف مدارس کانکسی منطقه و احداث مدارس جدید بین سازمان منطقه آزاد ماکو و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حضور وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

به گزارش کردپرس، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه مراسم عقد تفاهم نامه که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه ۲۵ روستای منطقه آزاد ماکو نیازمند جایگزینی مدارس کانکسی با مدرسه جدید است افزود: ۱۳ روستادر شهرستان ماکو، ۴ روستا در شهرستان شوط و۸ روستا در شهرستان پلدشت دارای مدارس و کلاسهای کانکسی هستند و به سرعت باید جایگزین شوند.

محمدرضا عبدالرحیمی با اشاره به اهمیت ایجاد فضاهای آموزشی مطلوب برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان اضافه کرد: با وجود محدودیت درآمدی و منابع سازمان، این پروژه‌ها جزو پروژه های اولویت‌دار و زیربنایی توسعه انسان محور منطقه تعریف شد و با جدیت ادامه خواهد یافت.

او ادامه داد: توسعه زیربنایی منطقه و رسیدن منطقه در ابعاد مختلف آموزشی و بهداشتی و درمانی به سطح استاندارد در کنار تقویت و گسترش تولید و سرمایه گذاری های اقتصادی با جدیت در دستور کار سازمان منطقه آزاد ماکو می باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور مشارکت در احداث و تکمیل ۲۵ مدرسه جایگزین مدارس کانکسی ۲۵ روستای واقع در منطقه آزاد ماکو در مدت یکسال منعقد شد.

عبدالرحیمی تاکید کرد: با امضای این تفاهم نامه بلافاصله انتخاب پیمانکاران از طریق سازمان نوسازی مدارس صورت می گیرد و پیش بینی می شود ظرف ۴۵ روز آتی پیمانکاران ذیصلاح انتخاب و عملیات اجرایی مربوط شروع شود.

کد خبر 7613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha