قایقران ملی پوش مهابادی سهمیه المپیک را از دست داد

سرویس آذربایجان غربی-رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: "احمد احمدی" قایقران ملی پوش این شهرستان از کسب سهمیه المپیک توکیو بازماند.

قرنی مصطفی پور در این خصوص به کردپرس افزود: مسابقات کسب سهمیه المپیک بادبانی آسیا و آفریقا ١٢ تا ١٩ فروردین در مرکز ورزش المصنعه عمان برگزار ‌شد و احمد احمدی تنها ایران در کلاس Laser این رقابت‌ها حضور داشت.

او ادامه داد: این مسابقات روز گذشته با برگزاری دور فینال به پایان رسید و "احمد احمدی" نماینده کشور که در جایگاه بیستم جدول قرار داشت از حضور در این دور بازماند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: در دور فینال این رقابت‌ها ۱۰ قایق اول مسابقه دادند و در پایان "رایان لو جون هون" از سنگاپور و "ویشنو ساراوانان" از کشور هند موفق به کسب سهمیه المپیک در کلاس Laser این رقابت‌ها شدند.

مصطفی پور گفت: در این رقابت ها ۲ سهمیه برای حضور در المپیک توکیو توزیع می شد که متاسفانه نماینده ایران در دریافت آن ناکام ماند.

او اضافه کرد: ملی پوش مهابادی ز اواسط سال گذشته در اسپانیا تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات پیگیری کرده بود.

احمد احمدی متولد ۱۳۶۹ در مهاباد و جزو نفرات برتر رنکینگ آسیا در این رشته است و با سابقه ۱۰ سال عضویت در تیم ملی قایقرانی بادبانی، مقام هشتم جام جهانی ۲۰۱۶ چین را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 7617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha