تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در کردستان بە حد نصاب رسید

سرویس کردستان - رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: تعداد دواطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در استان به حد نصاب رسیده است.

به گزارش کُرد پرس، محمدابراهیم زارعی در جلسه ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه در بیش از هزار و ۳۰۰ روستای استان انتخابات شوراهای اسلامی روستا برگزار می شود، اظهار کرد: خوشبختانه تعداد داوطلبان و ثبت‌نامی‌های شوراهای روستا به حد نصاب رسیده و امیدواریم پس از تایید صلاحیت ها توسط هیات اجرایی و هیات نظارت شاهد انتخاباتی پرشور در سطح روستاها باشیم.

وی با بیان اینکه از مجموع روستاهای استان ۲۵ روستا دارای شورای پنج نفره و مابقی روستاها سه نفره هستند، افزود: استفاده از معتمدین و افراد صلاحیت دار در روند اجرای انتخابات شوراهای اسلامی روستا، سبب کاهش هزینه ها و حفظ سلامت بیشتر مردم در شرایط بیماری کرونا است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از ظرفیت موجود در روستاها برای برگزاری روند انتخابات را حایز اهمیت برشمرد و ادامه داد: با توجه به اوج گیری شیوع کرونا و ضرورت پرهیز از تجمعات، باید تا جایی که ممکن است از افراد و ظرفیت‌های موجود در روستاها استفاده کرد.

زارعی، انتخابات را نمود کامل و عینی مردم سالاری در کشور عنوان کرد و یادآور شد: انتخابات سرنوشت سازترین ساز و کار در نشان دادن حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است و از همه مردم درخواست دارم از انتخابات غفلت نکنند.

کد خبر 7813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha