13 سارق و خرده فروش مواد در طرح ارتقا امنیت محله محور در سقز دستگیر شدند

سرویس کردستان - فرمانده انتظامی شهرستان سقز از دستگيري 6 سارق, 3 مالخر و 4 خرده فروش مواد مخدر در اجراي طرح ارتقاء امنيت محله محور در سقز خبر داد.

به گزارش کرد پرس, سرهنگ بهروز جلیلیان اظهار کرد: چندین مرحله طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعی توسط پليس هاي تخصصي و کوپ های تابعه در سطح شهرستان سقز به اجرا در آمد.

وي افزود: در اجراي اين طرح ضربتي ماموران این شهرستان موفق شدند 6 سارق سابقه دار و 3 مالخر که به 15 فقره انواع سرقت اماکن خصوصی و خانه باغ ، خودرو و موتور سیکلت و … اعتراف کردند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح مقادیری انواع مواد مخدر کشف و 4 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر و تعداد 12 نفر معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

سرهنگ جلیلیان یادآور شد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعی محله محور با هدف برقراري امنيت پايدار در مناطق جرم خيز و با همکاري خوب مردم محلات با پليس به صورت ضربتي و مستمر در طول سال اجرا مي شود.

وی با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از آنان خواست هشدارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

کد خبر 8193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha