سومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان مهاباد وارد چرخه تولید شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از راه اندازی سومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی این شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه حاضر در نیمه دوم فروردین ماه وارد چرخه تولید اکسیژن شد.

به گزارش کردپرس، بهاالدین حسینی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان مهاباد به عنوان قطب درمانی جنوب استان با توجه به نبود کارخانه اکسیژن ساز در شهرستان و افزایش تعداد بیماران بستری در پیک سوم نیازمند دستگاه اکسیژن ساز سوم بود

حسینی افزود: سومین دستگاه اکسیژن ساز با تولید ۶۰۰ لیتر بر دقیقه ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان را به ۱۸۰۰ لیتر بر دقیقه می‌رساند و نیاز ۲۵۰ بیمار بستری در بیمارستان را تامین می‌نماید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته دستگاه خریداری شده جدید به ارزش ۲۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی ارومیه خریداری شد. همچنین با حمایت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه سیستم لوله‌کشی اکسیژن بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان که نیاز به اصلاح و بازسازی داشت و نیز ۲۸۰ عدد از پایانه گاز‌های طبی (کنسول‌های بالای تخت بیمار) دارای مشکل نشتی بود خریداری و نصب شد.

کد خبر 8524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha