العبادی خود را به عنوان رئیس حشد الشعبی منصوب کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نخست وزیر عراق در حالی خود را به عنوان رئیس حشد الشعبی معرفی کرده که رئیس پیشین این سازمان را چند روز پیش از تمامی سمت های دولتی خود برکنار کرده بود.

به گزارش کردپرس به نقل از السومریه نیوز، در حالی که چند روز از برکناری فالح الفیاض از ریاست حشد الشعبی می گذرد، دفتر حیدر العبادی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق بعد از ظهر امروز (دوشنبه) بیانیه ای را صادر کرده و در آن از وی به عنوان رئیس این سازمان نام برده است.

در این بیانیه آمده که العبادی از مقر فرماندهی حشد الشعبی بازدید کرده تا در جریان اوضاع این سازمان قرار بگیرد و طی سخنانی در حضور ابومهدی المهندس، نایب رئیس حشد، بر اهتمام خود به حقوق نیروهای سازمان و فراهم ساختن پشتیبانی کامل از آنها تاکید کرده است.

نخست وزیر عراق ضمن قدردانی از "رشادت های نیروهای حشد الشعبی و فداکاری های آنها که باعث پیروزی بر تروریسم شده"، خاطر نشان ساخته که تلاش برای سازندگی و بازسازی کشور باید ادامه یابد.

این در حالی است که العبادی پنج شنبه هفته گذشته با صدور فرمانی، الفیاض را از تمامی مناصب دولتی خود به عنوان مشاور امنیت ملی عراق، رئیس حشد الشعبی و رئیس سرویس امنیت ملی این کشور برکنار کرده بود.

کد خبر 85855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha